Bloggkramp

Inser att jag råkat ut för bloggkramp.... Började ju rätt duktigt med att uppdatera bloggen men så blev det som kola under skorna och allt gick segare och segare... (*hihihihi*) Tycker själv det är tråkigt, då man väl har gjort en blogg så varför inte skriva? Ska försöka bättra mig.

Stod och pysslade i köket idag och såg en märklig syn när jag tittade ut genom fönstret. En person gick förbi, klädd i dunjacka och barfota i sandaler. Nåja, man ska väl inte döma men jag måste ju erkänna att det såg rätt lustigt ut. Den värme som varit nu får mig att verkligen längta till sommaren, har aldrig upplevt vårvärmen på det här sättet. Att längta efter varma sommardagar, ljumma sommarkvällar med grillning och en öl. Längtar så det värker i kroppen, känner mig född på nytt och det spritter i kroppen. Härlig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback