Chockar mig själv

Oj chockar mig själv, två inlägg på en dag eller till och med ett par timmar för att vara korrekt. Nåja, nu ska vi inte ta ut något i förskott, förmodligen är det bara en släng av saknad av att skriva, att höra tangenternas rasslande under fingrarna. Om det nu är pga det så ska jag väl inte sitta här och göra mig själv besviken utan då är det väl bara att rassla på då antar jag. ;)

Som ni kanske ser blev det en liten förändring i bloggen, den har bytt lite utseende. Eller det är väl inte speciellt mycket, men "Under construction" som det stod tidigare kändes lite gammalt så jag kände mig tvingad att hitta på något nytt. Får väl se hur länge den här varar, brukar oftast bli less rätt fort så rätt som det är kanske jag vaknar en morgon, skriver in blogg-adressen och möter ett helt nytt utseende. Då kan det ha varit velmaja som varit framme under natten och ändrat den.

"Don't be a fool, stay in school" som Van Wilder brukar säga. ;p

Kommentarer
Postat av: Blai

Van wilder sa också: I think i "sharted"?!
-What?
- well u know when you farts? and it gets alittle shit in it?

Sorry för den :( Bara tvungen!

2007-04-26 @ 18:17:45
Postat av: Anonym

Läraren till sin elev:
Okej camilla idag är det engelska lektion! Så jag vill att du lyssnar noga! För det kommer en dag då du kanske vill skriva en blogg!!!
-camilla fnissar och tänker: Jag vet väl hur man stavar kopp!!! Och speciellt "en kopp te"

Darling... :p

"a cup of tea" = En kopp te
Coup of tea = jag älskar dig ;)

haha för alla er som läser. Jag har plus poäng att ta ut så jag överlever hoppas jag, annars får jag fjäska meeeeeeeera!!

2007-04-26 @ 18:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback