En kväll utan buss

Har idag sagt hej då till mina arbetskamrater på turistbyrån, på måndag går ett flyttlass ner till Skutskär och på onsdag börjar jag mitt nya jobb som receptionist på ett hotell i Forsmark. Tjejerna var så otroligt gulliga, fick en osthyvel som vi sålt i form av ett renhuvud på själv hyveln liksom - detta var för att jag skulle minnas dem varje morgon. =) Sen fick jag även ett presentkort på Hotel Malmia, en hotellnatt för 2 - detta för att jag verkligen skulle se till att åka upp hit och hälsa på och när jag väl gjorde det skulle jag ha någonstanns att bo och inte behöva passa bussar till Boliden. *hihihi* De är ju bara för söta.

Ska bli spännande med ett nytt jobb, känns otroligt bra att fått ett jobb - även om det bara är för sommaren, på min ansökan och mina meriter. Mina tidigare jobb har ju varit genom praktik från skolan eller liknande. Och sen, hör och häpna, jag kommer köra bil till jobbet. Snacka om kors i taket. ;) Och än mer spännande en ny stad att flänga omkring i, lära sig hitta överallt och så där. Klart det känns lite tråkigt att lämna Boliden/Skellefteå, familj och vänner här, men stället finns kvar och trots allt så är det lätt att hälsa på eller att folk kommer ner till södra Sverige. :) Så alla är varmt välkomna att kika förbi i de sydligare trakterna i sommar.

image13 En bild på osthyveln jag fick av tjejerna på turistbyrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback