Uj uj uj

....kan jag bara säga, magen är sprängfylld med massa god mat och efterrätt. Har just kommit hem från middag med pappa, Eva-Maj, brorsan och Magdalena, vi har firat pappas 60års dag. Lite försenat men så blir det ibland. Det blev middag på Carl-Viktor inne i Skellefteå, oxfilébuffe.......mmmmuuuummmmsssss! Härligt att bara kunna gå och plocka för sig av allt gott. Och på det blev det en bit varm äppelpaj med vaniljglass... Allt jag egentligen vill göra nu är att lägga mig i soffan under en varm filt och bara jäsa ut. ;)
Pappsen fick ett blomsterarrangemang med en liten skoter i och en förstorning av ett kort på honom då han va och jagade björn i Kanada för ett par år sedan.

Ska testa och ringa Fredde på mobilen nu, han åker ju från Gävle nu ikväll. Han ringde innan han for och sa att han mest troligt glömt mobilen på jobbet... Tänkte bara jag skulle ringa och kolla, rätt som det är han mobilen åkt ur fickan och ligger nånstanns i bilen. Annars blir det att ställa väckaren på typ 03:00 och vänta på att han ska komma. :)

image7image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback