Dags att ta sig i kragen

Måste väl erkänna att nu börjar det verkligen bli dags att ta sig i kragen när det kommer till bloggandet. Men till mitt försvar så............... Nä har egentligen ingenting att skylla på, det är bara jag som är lat, lat, LAAAT!!! Fast man får faktiskt vara det också. ;)

Nu har vi i alla fall lämnat lägenheten till sitt öde. En tråkig tisdags eftermiddag/kväll städade vi i "panik" ur lägenheten det värsta, en tjej ville ha den direkt. Till vår glädje och förmodligen hennes förskräckelse så tog hon lägenheten tidigare mot att hon skulle städa den eftersom vi betalt hyran och står för elen. Jag är nöjd i alla fall.

Här i början av augusti var det dags för Cityfesten i Gävle. Lite fest hos Freddes syrra Therese. Lägger upp lite bilder så ni kan se. Önskar bara jag kunde lägga upp en film, kissar nästan på mig av skratt när jag ser den, Fredde och hans syrra sjunger så vackert med söta helium-röster.

image24
David är inte alls stor i käften........

image25
Therese a.k.a. Fröken Ko-öga

image26
Man kan fråga sig om det är varm sommaräng Fredrik vädrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback