Å iväg bar det.

Så bar det av till Uppsala idag. Kl 14 skulle jag va på Proffice så vi åkte och hämtade Danne där runt 12 tiden och sen brummade vi iväg. Lite rörigt måste jag väl säga att det var inne i Uppsala men Fredrik är van att köra där sen lumpartiden så det löste sig riktigt smidigt. Tack vara min fina karta från Eniro så hittade vi snabbt och enkelt till Proffice också. Intervjun tog väl ca 1 timma, killen va riktigt trevlig och det visade sig att han kom från Luleå. :) Men det är ju typiskt att de alltid ska komma med så dumma frågor, eller de kanske inte är så dumma men.....ÄNDÅ!!! Vi hann med att prata lite skotrar också så det var ju bra....eller nåt.
Tjänsten som jag hade sökt till visade sig redan vara tillsatt men tydligen så händer det titt som tätt att Forsmark söker nya administratörer så han skulle sätta ihop ett cv åt mig utifrån de uppgifter han fick från mötet idag och lämna till dem. Så sen är det väl bara att vänta och se.

Efter mitt möte så vandrade vi lite på stan, pojkarna hade hunnit med att kika i lite affärer och Fredrik lyckades avklara totalt 2 julklappar. Härligt!! Stannade till på en restaurang så jag fick äta mig lite pasta, killarna hade redan käkat. Sen bar det av hemmåt. Kul att se Uppsala även om det blev en snabbis. Får se till att åka dit och shoppa nån dag, skulle va kul.

Nattis


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä, nu börjar det vara hög tid för en uppdatering tycker jag!!

*kram*

2008-01-21 @ 20:10:51
URL: http://jennyshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback