Inget äventyr

Blev inget äventyr idag, de ringde från Proffice på morgonen och meddelade att vi var tvugna att byta dag, så det blir på fredag istället.

Fredrik kom hem idag, en dag tidigare. :) Han och Danne ska nämligen gå på bio-luica vaka som de har här i Gävle varje år. Bion börjar kl 22 och slutar kl 06 och på de timmarna hinner de gå igenom ett par filmer, tydligen skulle de få se 3 smygpremiärer eller nåt liknande så det blir säkert kul för dem, skulle bara vara typiskt om det är nån film som jag också verkligen vill se på bio... Nåja det är smällar man får ta. Själv har jag en tendens att somna under filmerna nu för tiden så pojkarna fick gå själva.

Nä tror jag ska sätta på en kopp te och fixa en macka och bänka mig i soffan.

Lussa lugnt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback