Regn, regn, regn :/

Har inte hänt så mycket helgen som va. I fredags va vi på bio, Guldkompassen, riktigt bra faktiskt, mycket spännande och sevärd. Och eftersom det verkar vara en triologi så är det bara att snällt vänta tills nästa del kommer på bio. :)

Annars så regnar det bara, ingen snö så långt ögat kan se. :( Lite tråkigt, den rätta julstämningen har liksom inte fått infinna sig. Men för att trösta mig har nu bloggen även fått lite jul över sig. Tomten är faktiskt en av tomtarna som är på mina julgardiner jag har i köket... (Se förra inlägget för hela gardinen.)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, visst är det trist med detta regn! Man ser de mysiga ljusstakarna, stjärnorna och gardinerna i fönstren men med det gröna gräset till detta känns det inte rätt. Här i Österby brukar vi ju ha riktigt mycket snö, som i Skellefteå ungefär.. .men inte nu inte. Jag hoppas så att vi får lite vitt till julen!!!
Åker du upp till norr i jul?

Kram Jenny

2007-12-10 @ 20:03:43
URL: http://husetochbarnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback