Ut på äventyr

Imorgon är det nya äventyr som väntar. Fick ett oväntat samtal idag från ett jobb jag sökt, så jag ska faktiskt på intervju imorgon. :) Jobbet är som teknisk administratör i Forsmark men intervjun är på Proffice i Uppsala. Det är jättelänge sedan jag sökte jobbet så jag minns faktiskt inte vad det gick ut på, men det ska bli spännande i alla fall. Kul att åka till Uppsala också, inte för att jag har någon aning om vars jag ska men det löser sig nog, får väl om inte annat skriva ut en karta från Eniro så ska nog allt ordna sig. Tråkigt bara att de hörde av sig så sent, annars kanske det hade gått att stuva ihop nåt så jag skulle kunna hinna träffa Jenny. Men det kommer fler tåg, ska nog hinna med det med.

Natti alla små vänner.
>=kram=<

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men oj vad spännande! Då håller jag tummarna för dig idag! Var det mig du funderat på att att hinna träffa eller har du fler "Jennysar" i Uppsala??? Jag hade mer än gärna tagit mig in till stan och träffat dig men har varit magsjuk i natt så det hade ju inte funkat ändå...
Lycka till gumman!!!

Kram Jenny

2007-12-12 @ 10:35:07
Postat av: Jenny igen...

Bloggnamnet försvann men du förstod nog att det var jag va´?!

Jenny i Österby

2007-12-12 @ 10:40:36
URL: http://husetochbarnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback