Ladda iPoden

Ja då var det tyvärr dags att ladda iPoden igen, dvs dags att åka hem. :'( På tablån idag kan vi hitta de sista 11 kapitlen av Harry Potter - Den flammande bägaren, Jessica Simpson, Gavin Degraw, Pink och lite annat smått och gott.

Fattar inte hur jag lyckas, varje gång jag ska åka blir det stressigt. Tycker man borde lära sig efter ett par gånger.....packa det mesta dagen INNAN!! Fast dagen innan man åker vill man ju bara mysa och kramas, inte lägga ner massa tid på att packa.

Dags att fortsätta, tror jag fått med det mesta, fast det blev mer prylar att ta med än vad jag kom med. Råkade shoppa 3 toppar, en kofta och ett par skor.... Oooops!!! ;p

Blai, kommer sakna dig nå galet. Kika inte på för mycket Vänner utan mig. <3 Din Yum-yum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback