Sola vs Shopping

Helg, guuu så skönt!! Men är i valet och kvalet, vet inte om jag ska hoppas på vacket väder och sol vilket innebär stranden och lapa sol eller på lite halvtaskigt väder och istället åka in till Gävle för att shoppa. Valet är svårt, älskar att ligga och känna hur solen värmer men å andra sidan skulle jag vilja ha en ny bikini för att ligga och lapa sol i + ett par shorts...och ett linne kanske....ja just ja ögonskugga...och egentligen mascara också... Hm börjar bara se hur pengarna får vingar och flyger sin kos. Håller nog hellre tummarna på sol och envis soldyrkan, förhoppningsvis bränner man inte inte lika mycket den här gången. Har ju som sagt införskaffat solkräm OCH efter-sol kräm så nu är man väl lite mer förberedd, eller det kan man ju hoppas i alla fall. Men om man nu skulle bränna sig lika fasligt som förra gången så får jag väl hoppas på att Fredde också bränner sig, då kanske vi kan köra en favorit i repris, pricken och tomaten. Jag va alldeles prickig på bröstet och Fredrik hade antagit den diskreta färg som pryder en tomat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback