Pomperipossa

Känner mig liten och ynklig, det är synd om mig, lite i alla fall. Har varit förkyld och haft ont i halsen sedan tisdag, imorse kändes det bättre men ack vad jag berog mig. Jag har nu hostat mig fördärvad, när Fredrik ringde påpekade han att jag lät som Pomperipossa, har helt hostat sönder min hals och röst. Jag dricker vatten som en kamel, springer på toa som om jag hade världens minsta blåsa och hostar som om lungorna har tänkt rymma och bosätta sig i någon på andra sidan klotet. Ingenting hjälper, vatten, te, honungste, halstabletter, lakrits, jag har probat allt. Nu har jag "drogat" mig med Cocilliana så jag hoppas det ska gå bra att sova i natt. Är det någon som har nåt bra tips på vad jag kan göra?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Bea

Stackars lillkusen!!! Jag har inte något bra tips förutom att ta det lugnt och vila. Hoppas du blir bättre... du har ju en vecka kvar att kurera dig innan det är påsk och skoterkörning i Dikanäs! För du ska väl upp? Själv blir det en snabbis över helgen, från torsdag till måndag. Malva ska få premiäråka sin morsas VIPER... Krya på dig och kanske vi ses till påsk!

2007-03-31 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback