En lite tripp

Det blev en oväntad lite utflykt idag. Fredde ringde medan jag var på jobbet och frågade när jag slutade, han berättade att det visat sig att han tappat sin plånbok på en mack i Österbybruk så då skulle han plocka upp mig innan han hämtade den. Vi började men en tripp till Öregrund, glass va tanken i och med det underbara vädret, klarblå himmel, sol och varmt. Men väl där var det dåligt om öppna glasshak så det blev middag istället, oj så gott det var. Satt på en uteservering och käkade, klart det drog väl lite kallt då och då, men i övrigt helt underbart att sitta ute. Efter vi ätit klart styrde vi kosan mot Österbybruk och macken som hans plånbok tillbringat natten på. En härlig liten oväntad tripp måste jag säga.

Tyvärr så var det ju så oplanerad därför blev det inget stopp hos min vän Jenny som bor i Österbybruk.
Till Jenny: Vi får planera in något, är ju så nyfiken på ert hus. :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä vad är det jag läser?! Har ni varit i Österby och inte tittat förbi?? Skäms på er! *ler*
Men vilken tur att plånboken kom till rätta. LOVA att höra av er om ni har vägarna förbi igen!!! Jag var förresten till Forsmark igår. Vi kom med tårtleverans till Emils avdelning. Jag pekade på en vit träbyggnad som jag inte sett förut och frågade Emil vad det var för något. Då berättade han att det är där du jobbat när du jobbat på informationen el vad det nu hette?! Men det är väl inte där du är nu väl??
Kram på er och ta hand om magen!

2008-04-26 @ 09:42:45
URL: http://husetochbarnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback