Ensamma hemma

Ja nu är vi inne på första veckan där jag och Neo får underhålla oss själva om dagarna, Fredrik började nämligen om att jobba i Forsmark i måndags. Tråkigt att inte Fredrik också får vara hemma med den lilla "odågan" men han kommer ju i alla fall hem om kvällarna, det är ju inte som när han var i Muskö och jobbade. Men dagarna går i alla fall i sakta mak frammåt, lite grin och gurgel, matning, byta blöja och sova. Det är väl ungefär vad dagen består av och någonstanns däremellan försöker man finna tid att plocka undan disken. Än så länge kan jag väl inte påstå att man riktigt fått in den rutinen, men det kommer....hoppas jag. ;)

Jag har upptäckt en helt ny och intressant katalog som jag för tillfället inte kan slita mig från, det är produktkatalogen från Babyproffsen. Guud så mycket roliga grejer jag hittar där, det är nappflaskor och babysitters, lekbågar, bitgrejer....leksaker överhuvudtaget. Kikar nog igenom det katalogen ett par gånger per dag, vilket är mer än vad jag någonsin gjort i en vanlig klädeskatalog.

Nä nu har det äntligen blivit uppehåll ute så jag ska nog försöka passa på att gå ut en sväng med barnvagnen innan regnet beslutar sig för att vräka ner igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Moster Magda

Det tar ju sig en tid att vänja sig! Hoppas han är snäll nu när du är själv på dagarna =)



Kram

2008-08-21 @ 19:40:24
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback