Sista dagen

Känns svårt att komma på vad man ska blogga om nu för tiden. Allt kretsar ju kring Neo men eftersom han har en egen blogg så hade jag ju tänkt försöka hålla mig till den då det gäller honom.

Ja imorgon är det "gocke" som man brukar säga, då är det dags att se verkligheten i vitögat och acceptera sitt öde.... lämna 20-spannet och ställa sig på 30-strecket. Hastigt och lustigt med jättekliv har nu dagen kommit och man fyller 30 år, men vad gör väl det?! Kvinnor är som ett gott vin, man blir bara bättre med åren... Visst är det så man brukar säga, låter som ett bra ordspråk tycker jag. ;) Får väl "skryta" med att man fortfarande får via leg på Systembolaget, vilket måste ses som en komplimang så det är väl bara att lapa åt sig allt så länge det håller i sig. =)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en bra dag imorgon! GRATTIS:)

Pappa bröt ju båda handlederna i januari eller nå sånt, och har problem nu iefterhand. Så läkarna bestämde sig för att göra en titthålsoperation för att se vad det är som är problemet. Och det visade sig att han hade tre skador, det gamla brottet, skadad brosk som inte går att återställa, och minisken i handleden är trasig. Och den går att fixa men då måste han operera sig, en ganska allvarlig och lång operation, och vara sjukskriven i tre månader efteråt. Han är inte så sugen på de kan ja lova!

Pussa Neo från mig och hoppas du mår bra! KRAM

2008-08-27 @ 16:31:30
URL: http://whirly.blogg.se/
Postat av: Jenny

Glömde berätta att han måste ha handen ovanför hjärtat så den inte blir så svullen vilket medför mera värk!

2008-08-27 @ 16:43:23
URL: http://whirly.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, lyllo dig som får visa leg på systemet. Det får inte jag...=(

Hoppas du får en kanondag imorron. Grattis en dag i förskott! Känns kul att du följer mig så tätt inpå. =)

Och grattis till att komma i jeansen med. Det var inte illa! Gick väl rätt fort för mig med Nova men med Tilde tog det väl 1 år eller nåt innan jag kom i dem. Och nu är det typ för små igen...konstigt det där...=/

2008-08-27 @ 22:23:35
URL: http://husetochbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback