Bland gardiner och semlor

Det blev en tur till Dollarstore idag, hade lite tråkigt och satt och kika i ett reklamblad och hittade ett par fina gardiner, så ett tu tre satt jag i bilen och iväg bar det. Dollarstore är dock en FARLIG butik är gå och strosa i, man hittar alldeles för mycket grejer man vill ha eller kan tänka sig behöva en vacker dag. Men jag är mycket nöjd över mitt fynd och det faktum att jag faktiskt höll mig till det jag hade tänkt att köpa. Det blev 3 par gardiner och 4 förpackningar panelvagnar...osså en snöspade, allt till det otroliga priset 280kr. Visst är det helt underbart!!! Gardinerna, som va 2-pack, kostade 50kr och en förpackning panelvagn 20kr... man börjar ju fundera om man dött och hamnat i himlen.

 
1. De nya gardinerna i vardagsrummet.
2. De gardiner som var anledningen att jag åkte dit, tror de kommer åka upp i köket.

Det blev även en sväng in på ICA Kvantum som ligger mittemot Dollarstore, fettisdag som det är så måste man ju få sig en liten semla. Så efter mycket bök och stök med gardinerna i vardagsrummet, unnade jag mig en semla och en kopp te.


Mums! :)

Medan jag va ut en sväng med sopor och sopade bron ringde kvinnan från Adecco som jag pratade med här i förra veckan. Hon lämnade ett meddelande om att de i Forsmark ville träffa mig angående en administratörstjänst, ska ringa henne imorgon och höra lite mer så får vi väl se vad som händer.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men oj vilka snygga gardiner du hittat till vardagsrummet. Sådana vill jag med ha! Du ska inte tillbaka igen typ snart?? *ler*

Ta hand om dig och magen och jag håller tummarna för jobb!

Kram

2008-02-07 @ 13:12:46
URL: http://jennyshem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback