Det gick vägen :)

Första väckaren ringde 4:45 då var det dags för Fredrik att stiga upp, efter lite bök och stök hörde jag dörren låsas och bilen åka iväg. 6:15 var det dags för nästa väckare, nu var det min tur att stiga upp. Skulle va på en intervju/presentation för det här jobbet på skolan i Forsmark kl 8 så det var bara att pallra sig upp. Men det gick väl rätt bra måste jag säga, vet inte om jag egentligen vill kalla det en intervju eftersom det var mest rektorn och den ordinarie kanslisten som pratade, berättade om vilka arbetsuppgifter man kunde stöta på under en dag och så där. Skolexpeditionen låg i ett jättemysigt typ K-märkt hus i Forsmarks bruk, så det var stora fönster och högt i tak men charmiga trappor och andra detaljer. Fick en visning av skolan och sen var det inte mycket mer med det. Jag och Sara, en av tjejerna som jag träffade på min första intervju i Forsmark, åkte tillbaka ner till kraftverket och sa hej då. Nån timma efter jag kommit hem ringde hon från Adecco som jag varit i kontakt med och meddelade att de ville ha mig och att jag börjar på tisdag nästa vecka. :) Även om det bara blir för 3 månader så känns det kul, ser det som ett ypperligt tillfälle att få nya erfarenheter och kunskaper som jag kan lägga till på mitt CV till nästa gång jag ska söka jobb.

Annars har det varit en lugn dag idag, går i tankar om att förändra utseendet på bloggen. Får väl se om jag lyckas med något imorgon eller så.

Vill bara skicka ut två stora grattis också!
Den ena går till min kompis Jenny i Österbybruk som fått ett nytt jobb och nu slipper pendla till Uppsala utan får knata på på hemmaplan istället. Grattis gumman! <3
Den andra går till Danne som fyller 29 år idag. Bubbelboy ftw! Grattis vännen! <3

Nu är det sängen som gäller och slutet av "Van the Man".

Nattikramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback