En lugn dag

Dagen har varit lugn, inte gjort speciellt mycket, tvättat, städat undan lite, vikt tvätt, suttit med bloggen och spelat lite. En lugn dag helt enkelt. Imorgon blir det väl lite mer, ska på ett drogtest inför anställningen via Adecco vilket innebär att jag måste till Uppsala. Fick en så otroligt taskig tid, 11:30, funkar jättedåligt med tåg från Skutskär till Uppsala till den tiden. Går ett tåg så jag är där strax efter 9 och nästa går 12:42...hade bara varit så skönt att kunna åka härifrån. Men det blir så att jag åker in till Gävle och tar tåget därifrån istället, då har jag ca 1 timma på mig att hitta till Uppsalahälsan som ska ta testet. Sen ska jag knata iväg till Adecco för att få lite papper och info, efter det får vi se vad klockan är om jag passar på att kika i lite butiker eller om det blir tåget direkt hem. Skulle ha behövt ett par nya jeans, känner att det börjar bli lite trångt då jag väl har dem på mig....går ju mest i mjukisar här hemma, men det kan man väl inte göra om man ska börja jobba. :/ Får berätta mer om min utflykt imorgon.

Nattikramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback