En "vanlig" tisdag

Va in på Kontorspoolen idag, åkte in med 11.20 bussen så jag skulle hinna käka lunch med Emelie och Madde. En rätt lugn dag, fast på något sätt ändå körig, liksom svårt att sätta fingret på vad som orsakade det hela, men så är det ju ibland.

Therese, Fredriks storasyster, låg under kniven idag. Nya tuttar kommer hon komma hem med imorgon. Ska verkligen bli spännande att se hur de blev, hoppas bara att hon blir nöjd i alla fall. Kan tänka mig att hon kommer ha ont, men vill man va fin får man lida pin.

Som jag skrev i gårdagens inlägg så va jag på intervju i Forsmark igår och på eftermiddagen idag ringde Anette från Adecco, hon jag träffade för någon vecka sedan. Hon hade träffat tjejerna i Forsmark idag och ville erbjuda med tjänsten på skolan, tydligen var det bara 80% men jag är ändå glad för det. Ger ju ändå mer än min a-kassa och det är huvudsaken. Ska sätta mig och kolla lite hur det går med bussar och så där nu, jag vet ju visserligen inte vilka tider det gäller eftersom jag inte pratat med Anette själv utan hon lämnade bara ett meddelande på mobilsvar. Får ringa och prata med henne imorgon för att få lite mer info. :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men oj, grattis! Vad roligt! Det ger det resultat med dessa intervjuer! Bra jobbat tjejen!

Kram Jenny

2008-02-13 @ 12:37:27
URL: http://jennyshem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback