Fler bajamajor åt folket

Gissa vilken syn jag fick se idag på väg hem?! Kan väl lugnt säga att jag gärna hade undgått att se det men... Va i alla fall på väg hem efter ett besök på affären när jag ser något konstigt i väggrenen. När jag kommer närmare ser jag att det är en karl som sitter på huk med byxorna nerdragna. Det måste ha tryckt på något vansinnigt för honom att han liksom bara planterar sig så där helt synligt. Ser hur han liksom börjar resa sig upp och hela ändalyckten blottas för alla att se, utan att bry sig nå mer drog han upp byxorna och gick sin väg. Hade han bara gått ett par meter till hade han varit i ett skogsbryn eller om han åtminstonde hade vänt ändan från vägen.... Kan väl lugnt säga att jag blev smått chockad, det är ju inte något man ser var dag här i Skutskär. Får väl vara glad att det inträffade vid ett av de två ställen där det är hastighetsbegränsat till 30 km/h och att man inte hade några andra bilar i närheten....tyvärr är det dock vid en skola..... :/ Det är ju nästan så man börjar undra om bajamajor måste finnas utplacerade lite här och var ifall trycket blir för stort.

Se till att gå på toa innan du lämnar hemmet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback