Fotomodell i 5 sek

Så va första arbetsdagen avklarad och nog känner man sig lite mör. Inte att det varit tungt fysiskt men mycket att ta in. Började dagen med att leka lite fotomodell inför passerkortet så jag kan vandra in på området och en kort info av Sara, en tjej på administration som jag haft mycket kontakt med. Sen blev det säkerhetsutbildning i ca 3 timmar som avslutades med ett prov, satte alla rätt. :D Lunch och sen tillbaka till Sara för ännu mer info och tillsist åkte vi upp till skolan där jag fick vara resten av dagen. Men det har varit lugnt, Maj - som jag kommer jobba med, har visat mig lite nycklar, kopiering, klassernas olika pärmar och liknande, så det blir väl mer att köra igång imorgon kan jag tänka. Dock lite svårt att komma igång med att lära sig intranätet där man kan hitta den mesta informationen eftersom på kansliet där jag och Maj kommer sitta har bara en dator för tillfället, under påsk kommer man bygga om där så det blir mer av en reception men tills dess får vi trängas om den dator som finns. Men det var kul att vara tillbaka på området, bara i matsalen såg jag massor av folk jag kände igen, känns nästan lite som att komma "hem".

Oj allt står bara stilla nu, ska slänga mig i soffan och kika på lite tv innan det är dags att lägga sig.
Sköt om er alla.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback