När du hör plinget är det bara att ta ur ugnen

För någon vecka sedan när jag stod och fixade med middagen fick jag besök av ett skelett och en teenage mutant ninja turtle dvs Fredrik syskonbarn Kevin och hans kompis Adam. Fredrik hade lagt sig för att vila så jag stod och pratade med dem en stund i hallen. Adam verkar kunna det där med att snacka, det var allt i från raketer och fyrverkerier till fyllgubbar. Efter en stund ser jag Kevin börja skruva på sig och vill gå, och plötsligt säger han "Hej då!", då Adam tvärt avbryter sin historia om fyllgubbar och frågar "Har du en bebis i magen?". Jag svarar naturligtvis ja varpå nästa fråga snabbt kommer från Adam....."När får du ta ut den då?" Försöker hålla god min utan att fnissa och förklarar när det är dags. Kan inte annat än skratta för mig själv när pojkarna gått, kändes verkligen som om jag va en ugn och väntade på att en paj skulle bli klar. :)


I så fall vill jag va en sån här. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback