Sugen på...

Hittills kan jag inte påstå att jag haft något sug efter något speciellt. Jag menar man har ju hört om folk när de varit gravida som haft sug efter helt otänkbara saker som man annars inte skulle titta två gånger efter. Men nu....nu har det nog infunnit sig. Surt... I form av citron eller blodapelsin. Började i torsdags tror jag, Danne kom hit och vi beställde mat, tog en tonfisksallad där citron fanns med. Efter dessa två "sötingar" snabbt blev uppätna kunde jag i stort sett inte tänka på annat än mer citron. Hade av någon underlig annledning köpt hem citron någon dag tidigare, så det blev först två skivor citron till och lite senare på kvällen två till. Bara tanken på citron får det att vattnas i munnen. Men nu har även blodapelsin letat sig in på topp 5 listan. Vi va på ICA Maxi och handlade igår där en tjej stod och bjöd på dessa läckerheter. Köpte hem en påse och det har väl blivit en och annan. :) Fast jag är glad att det är det jag är sugen på, hade väl varit värre om det varit godis eller murbruk. Man vill ju inte sluta som en strandad val eller ses smyga omkring grannens knut i morgonrock slickande på fasaden. ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback