Turist i Uppsala

Va ju en sväng till Uppsala i torsdags och det gick bara fint. Snacka om smidigt att ta tåget, pga dåliga tågtider härifrån fick jag ta bussen till Tierp och sedan tåg till Uppsala, men tar jag tåget direkt härifrån till Uppsala så är jag där på ca 1 timma, nu tog det 1 timma till Tierp och sen ca 40 min till Uppsala. Väl i Uppsala fick jag leka turist, med kartan i högsta hugg letade jag mig fram till Uppsalahälsan som skulle göra drogtestet. Med två blå pinnarstickande ut ur munnen va man säkert skitsnygg.... Sen var det bara att knata tillbaka in till centrum igen och till Adecco för lite informationsmaterial, skriva på anställningsintyg och dyligt. Kikade runt på stan en stund innan tåget till Tierp gick, kanske dags att börja fundera på mammabyxor. Kan väl ha mina jeans fortfarande men det är ju inte direkt skönt efter man suttit en stund, kan ju knäppa upp men det ser väl kanske inte allt för bra ut att sitta på jobbet och börja knäppa upp byxorna efter nån timma.... :S

Annars har det inte hänt så mycket sen sist. Vi ska kanske in till Gävle i dag och kika på nya hörlurar till datorn åt Fredrik, vi får se vad som händer.

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback