Välkommen min bästa vän, näsplåstret

En sväng till Gävle blev det i lördags, Fredrik hittade ett par hörlurar som verkar funka bra och sen blev det lunch på Nian och Subway.

Såg början av Melodifestivalen och det visade sig att jag såg de bidrag som gick direkt vidare och de var helt ok. Tyckte det var kul att Frida gick vidare, låten va verkligen glad så att säga. :) Ska bli spännande att se hur det går för henne i den stora finalen sen.

Har ju tidigare klagat på en väldig nästäppa i och med graviditeten, men efter en himla massa reklam tänkte jag att det kan ju va värt att testa. Åkte till Apoteket och köpte de här Breathe Right plåsten man sett så mycket om på tv, och jag måste säga att de funkar faktiskt. Självklart använder man de bara på natten och det är ju då det är som värst tycker jag eftersom nässpray vill man ju inte ta för mycket av. Men de öppnar upp och det går mycket lättare att andas om nätterna, Fredrik säger han märker knappt av mig nu, tidigare kunde jag visst dra världens största stockar och ibland va väl andningsuppehållen lite väl långa att han tyckte det blev obehagligt. Som sagt jag tycker de funkar, klart man är väl inte snyggast i dem, men herre gud man ska ju bara sova inte på nån galamiddag heller. ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback