AF :/

Ja så var man arbetslös igen, vi va båda på AF igår för att skriva in oss. Gick rätt smidigt och snabbt måste jag säga, skönt! Nu har vi bara en träff på onsdag nästa vecka som väntar....fast jag skulle väl tro att jag får gå själv på den. Fredrik har redan ett jobb på gång, kommer mest troligt att gå tillbaka till Forsmark vilken dag som helst nu. Tror nästan han egentligen redan skulle ha börjat om det inte varit så att hans "Heta arbeten"-kurs eller licens eller vad man nu kallar det, hade gått ut. Men idag är han på kurs för att förnya den så sen är det väl bara att vänta.

Men i alla fall så var min sista dag på Forsmarks skola i lördags då det var skolavslutning. Hade egentligen min sista dag på fredagen men vi förlängde det en dag så jag kunde vara med på avslutningen ifall det skulle vara så att det blev nåt strul med betygen, enligt Maj så kunde det bli så.
Fredagen fick vi jobba över lite för att bli klara med alla slutbetyg, eller själva packandet av betygen. Men vi va ritkigt snabba så vi han faktiskt med att se när eleverna anlände till herrgården för studentbalen. Alla var så otroligt fina! Lördagen gick väldigt smidigt, inte så mycket jobb med betyg så det var bra, det var bara några elever som påpekade lite om deras betyg men på det stora hela så var det lugnt.

Fick även en jättefin bukett av alla arbetskamrater på skolan när jag slutade. Har trivts så otroligt bra, kan bara hålla tummarna att chansen kan finnas att man får komma tillbaka sen när det är dags. :)


Buketten jag fick av alla lärare på skolan då jag slutade.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback