Blixtar och dunder

....magiska under....
Ja här har det blixtrat och åskat av dess like idag, men för en själv som tycker sånt är mysigt var det bara härligt. Strömmen sprang iväg 20-30 min, mitt när jag höll på att baka en sockerkaka. :/ Fast det var bara att ge det lite tid, sitta och mysa i åskvädret och vänta tills strömmen kom tillbaka och då börja med nya friska tag.


Myyyyssss

Annars så började Fredrik jobba på sitt nya jobb idag, han ska vara på något läkemedelsföretag och svetsa massa rör. Tydligen fanns det hur mycket som helst för honom att göra så vi får väl se hur länge han kan bli kvar där.

Nu är det dags för film, "The Librarian" tror jag den hette.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback