Mag-uppdatering

Jo va ju förresten till barnmorskan i onsdags.
Hjärtljud och mitt blodtryck såg jättebra ut, krabaten rymde för att som vanligt gömma sig när hon skulle lyssna och känna på läget. Hon hade dock svårt att känna hur den ligger, hon tror att den fortfarande ligger med huvudet nedåt men kunde inte säga helt säkert. Och då det kommer till måttet så var det samma som förra mätning, har därför bokat in ett nytt ultraljud för tillväxtkontroll, eftersom barnmorskan nu är ledig i 3 v och det då är semesterstängt här i Skutskär så tyckte hon det skulle dröja för länge med att vänta till nästa träff. Såg nu blir det ett ultraljud den 30/6...om jag inte kan få komma tidigare i Skellefteå. Åker nämligen upp dit på söndagnatt, så vi håller tummarna lite att de inte är så kinkiga med att det är olika landsting osv och att jag får en tidigare tid hos dem.

Då återstår bara den stora frågan, ska vi ta reda på om det är en flicka eller pojke...?

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!! Vad roligt att få göra ett extra ultraljud. Man kan ju liksom aldrig få nog av att titta på det lilla livet där inne i magen. Men jag tycker nog att ni ska avstå från att ta reda på könet. Har ni gått så här länge utan att veta så skulle jag vilja vänta ända in i slutet på att få veta... Tycker att det är så fantastiskt när det hela väl är klart och man tittar på underverket och undrar sen: är det en han eller en hon??? Men visst är det lite frestande!! Kram jenny

2008-06-27 @ 21:17:10
URL: http://jennyshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback