Härligt härligt

Åh vilken härlig dag det har varit idag. Redan när jag gick till bussen imorse där strax före kl 6 var det ritkigt varmt och skönt ute, o alldeles blå himmel till på köpet. Har visserligen haft fullt upp på jobbet idag, 3:orna kom tillbaka från USA igår och idag ville i stort sett alla se över sina betyg inför slutbetygen på lördag....som om vi inte redan hade tillräckligt med jobb. Men allt gick smidigt i alla fall. =) Eleverna i 3:an hade mösspåtagning idag och utspark, så kul att se alla få fint klädda, att de sen kom ner kladdade med ägg, matolja, kaviar och annan gregga var väl en annan femma. Luktade gott i solskenet och värmen..... *errrhhmmm*

Har dock insett att jag börjar svälla lite nu. Efter i stort sett en hel dag på fötter så kan jag säga att kanten där sockan slutat syns rätt tydligt. Ska se om jag kanske lyckas få till ett bild bevis imorgon. Fast det går ju ner sig rätt fort. Annars så är allt bara fint med mig och magen, men visst är det några helomvändningar lite då och då som får en att sätta i halsen. Men det är bara att le och vara glad, så länge pyret rör sig är jag nöjd.

Nä börjar bli dags för sängen mina vänner.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback