Liten uppdatering, ska skärpa mig.

En kort uppdatering, blir långt mellan gångerna nu och det är väl inte meningen. Men det är så mycket som kommer emellan och är det inte det så är jag så tankspridd så jag glömmer bort att skriva. Inte lätt alltid...

Ja vi har i alla fall köpt en barnvagn nu, bild kommer senare. Det blev Fredriks syskonbarns gamla vagn, faktiskt jättefin så jag är jättenöjd. Skönt att inte behöva lägga ut så otroligt mycket pengar på en vagn.

Annars så har man väl bara jobbat, förra veckan blev lite väl mycket. Jobbar egentligen 8 tim/dag 4 dagar i veckan, men det blev nästa alla dagar, alla utom söndag. Måndag gick jag in extra för vi skulle få in betyg från lärarna, tisdag blev det lite över 3 timmar övertid pga mycket betyg som skulle in innan betygskonferensen lärarna hade på onsdagen. Onsdag bara 45 min övertid pga betyg, lördag 6 timmar pga Öppet Hus på skolan. Tur är väl att det inte är så varje vecka. :) Det är ju kul att ha mycket att göra men visst måste jag erkänna att det känns att man jobbat mer än vanligt. Men ska inte klaga.

Annars är allt bara fint, magen växer och pyret verkar ha en radar till de trängsta ställena där den väljer att göra sina kullerbyttor. :)


Magen v29

Puss o mys!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh så fiiin mage!! Njut!!!! Och du, jobba inte ihjäl dig! Kram Jenny

2008-05-20 @ 12:49:42
URL: http://husetochbarnen.blogg.se
Postat av: Magda

Ja skärpning med uppdateringen hära :P Hoppas ni har det bra!

Kram från blivande tant(:P) och morbror Peter!

2008-05-21 @ 19:34:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14179/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback