Sista träffen...

...ja för föräldra-träffen ja! Ett par hade i alla fall försvunnit i sorteringen till den här träffen, får väl bara hoppas och tro att hon fått vid det här laget, annars bör de väl sätta igång henne. En tjej var beräknad till idag och en annan till onsdag så det är bara att hålla tummarna att allt går vägen för dem båda. :) Lite tråkigt bara att det var sista gången, är ju kul att gå på sånt tycker jag, träffa lite folk och få se hur de andras magar växer. Men det ska väl bli en parvel av den här ändå.

Hade även en träff med barnmorskan idag och allt så bra ut som tidigare. Magen växt 1 cm och ökat lite i vikt sen sist så allt går som på räls. Passade på att prata med min barnmorska om de domningar jag fick igår (söndag)... Började höger sida på ryggen vid skuldran, gick över till armen och handen (mest centrerad i handen), ner över benet - vaden och stortån, näsan och sedan höger sida av munnen och tandköttet. Väldigt obehagligt med Fredde surfade runt lite och hittade att sånt kunde inträffa pga viktuppgång och att det trycker mot nerverna. Men till saken hör att en stund efter domningarna försvunnit åkte jag på migrän och jag brukar ju ha domningar som ett varningstecken, men tänkte faktiskt inte på det den här gången, mest troligt pga de "rörde" på sig så mycket. Idag är allt bra men barnmorskan rådde oss att ringa på förlossningen om det skulle hända igen.

I fredags fick vi även vår första "barn-grej" som vi köpt. Eftersom vi har rätt litet här hemma så behövde vi något som inte var så utrymmeskrävande då det kom till skötbord så därför fick vi denna som ett brev på posten.


Skötbordet "Tvättbjörne" från Barnfyndet.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback