Huu...

Fy det blåste och vräkte ner regn hela dagen igår, det var först framåt kvällen som det började lugna sig något. Kan väl säga att det var inte så lockande att gå ut så jag hade inget emot att vara inne. =)

Fredrik däremot var tvungen att pallra sig ut i blåsten. Han har haft ont i halsen sedan söndagen förra veckan och de senaste dagarna har det bara blivit värre, han har varit tvungen att gå upp mitt i natten för att göra sig lite varmt te att dricka så nu fick han lov att åka till vårdcentralen. De tog bara något skrapprov från halsen och skickade hem honom med ordinationen ipren. ...som vanligt så. Typiskt var bara att någon timma efter han kommit hem började han känna av ena örat, började bara göra mer och mer ont. Och så när vi satt och såg en film på kvällen säger han, "nu sprack den". Det var trumhinnan som sprack och han kände hur det började rinna lite ur örat, trycket blev mindre men han hade fortfarande lika ont. =(
Idag har han varit och träffat en läkare, de kunde tydligt se att trumhinnan spruckit så nu har han fått penicillin som han ska äta. Så jag hoppas han blir bättre snart och slipper ha ont.

Nä nu ska jag surfa vidare.

Kommentarer
Postat av: Magda

Nej usch så tråkigt för honom. Kan inte vara kul =/ Hoppas han blir frisk snart!!



Kram

2008-11-01 @ 19:49:50
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Jenny

fyyy va hemskt att trumhinnan sprick! De måste göra j*vligt ont! hälsa "Krya på dig" från mig!

2008-11-02 @ 12:49:48
URL: http://whirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback