Ny klösbräda???

De två senaste nätterna har jag hittat mig en ny klösbräda, nu duger inte min välfyllda nagelväska längre där man kan hitta alla de möjliga olika klippare och filar, nä nu är det Fredrik som gäller. Har nu två nätter i rad satt naglarna i honom istället, själv har jag ingen aning varför, av någon anledning blir jag skrämd i sömnen och då sjuker klorna in i en stackars sovande Fredrik. Som tur är har de inte varit allt för långa men nu har jag kapat dem så att om det händer igen ska det väl inte göra så vansinnigt ont.

Efter Neo's läkarbesök igår blev vi barnfria så vi passade på att boka in en bio med Danne, först lite mat på Frasses och sen efterrätt på Café Java. Den här gången blev det "Tropic Thunder" med Ben Stiller, Jack Black och Robert Downey Jr i huvudrollerna. Hade inte så höga förväntningar av filmen så jag blev glatt överraskad, många kända ansikten som hade biroller i filmen men bäst var nog Tom Cruise, har ALDRIG sett honom i den roll han hade här. Vill inte avslöja något men hade gjorde en jäkla insats.


Inatt åker jag och Neo norröver, Neo's kusins pappa kommer från Skellefteå även han och nu hade de planerat att åka upp ett par dagar och det gick bra att även vi följde med. Så nu blir det första trippen uppåt för lillen. =)

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha stackars Fredrik. =P

2008-09-24 @ 22:15:03
Postat av: Magda

nämen Camilla. nu är det dags att uppdatera!

2008-10-05 @ 19:54:16
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback