Betydligt bättre

Förkylningen har blivit betydligt bättre nu, klart man hostar lite och tendens till tät näsa men det är inget att jämföra med hur det var tidigare. Annars är det bara lugnt här, eller lugnt och lugnt, kan det blir lugnt när man har en snart 6 mån kille här hemma?! Han håller en sysselsatt i alla fall. =) Imorgon är jag barnledig så då blir det att passa på att åka in till stan och se om man kan fynda något. Hade väl hoppats på något till mig själv men det kanske slutar med att kassarna är fyllda med grejer åt grabben, men det är väl så att  vara småbarnsförälder.

Nä har visat att jag lever så nu får det vara bra för idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nå, vad blev det för inköp? dej eller grabben.

2009-01-21 @ 20:02:55
Postat av: Magda

Ja vad fyndade du för skoj?!

2009-01-21 @ 23:54:42
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Magda

Hejhej!!



Jag har sett den ser bar ut där! Tydligen var det många som hade problem igår men det verkar fixat nu!

Jag mår mycket bättre idag och nu är det helg =)



Hoppas allt är bra i söder! Har ni tråkigt så kom upp ;)



Kram

2009-01-22 @ 17:50:20
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Magda

Hejhej!



JA jag har sett att den ser bra ut där med =)



Det är bättre nu och nu har jag helg så då blir allt bra =)



Hoppas det är bättre med er med och har ni tråkigt så kom upp ;)



Kram

2009-01-22 @ 18:52:32
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback