Blir jag förvånad...?

Verkar vara en återkommande åkomma att aldig kunna uppdatera denna blogg som  det är tänkt. Än en gång har det gått alldeles för lång till mellan inläggen, kan väl inte säga att det ska bli skärpning eftersom jag vet nästan till 100% att nästa inlägg eller inlägget efter det kommer säkerligen vänta på sig. Nåja, man får göra vad man kan när man väl håller på.

Nu har vi ju avklara jul och nyår och byxorna har nog aldrig känts så trånga. Man äter alldeles för mycket under de här veckorna, man vet att man borde inte ta den där kakan eller ta en portion till av den goda gratängen men det går bara inte att stå emot. Vilken svag själ man har... Men i nästa tanke tänker man att det inträffar ju bara en gång om år så varför inte passa på, så får man se till att snåla in på godsaker resten av året. Kan väl lugnt säga att i år har jag valt att gå på det sistnämnda, det har varit så mycket gott som man måste prova på. Nä det är väl dags med gröt och grönsaker hädanefter så kanske man kan vara klar för Beach 2009....

Kommentarer
Postat av: Hej

Enkoppte, väldigt fint alias alltså. Det är så, fridfullt liksom tycker jag :)

2009-01-10 @ 01:03:56
URL: http://balancing.blogg.se/
Postat av: Magda

Hej! JO det gick bra! Fast din far pratar en del så man kan inte sova så mycket =P Se till att komma upp med lillen till sporlovet =)



Jag tvär sökte bara på en lilabild så jag skulle slippa den röda =P Men nu har jag rätt bakgrund och stil osv. Men om du har mozilla så syns hela bloggen mycket bättre och det är ju mozilla jag använder.



Men jag har ju lyckats göra nå så att i menyn till höger är det mesta blått och hur jag ändrar det vet jag inte =/



Kram

2009-01-12 @ 17:45:07
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Magda

Hej igen! Jag ändrade storlek på texten och gjorde den fet så det kanske syns bättre i explorer nu? men den är ju ändå så där grötig eller vad jag ska säga för "er".



GO mozilla firefox =P

2009-01-13 @ 01:30:08
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback