Fy...

Usch så jobbigt, har åkt på en förkylning som jag bara vill ska vara över. Hade 39 graders feber helgen som va, men nu dras jag med en hemsk hosta och är mycket mycket tjock i halsen. Det värsta är kvällarna då jag ska sova, hostar som aldrig förr och håller Fredrik vaken. Han som redan har svårt att somna, känns inte kul att vara en bidragande del till att han får ännu mindre sömn. :( Ingenting hjälper av det jag har hemma, Bisolvon, Strepsils + några tabletter som ska tunna ut tjockt slem. Måste kolla om det går att få tar i lite hostmedicin imorgon som verkligen hjälper.

Nä måste se om jag kan sova nu.

Kommentarer
Postat av: Magda

Men du så tråkigt =/ Men det var väl väntat att ni skulle trilla dit. Peter kom hem idag, har haft feber de senaste nätterna på jobbet =/ Jag fick ju feber två vändor så det är nått som går.



Hoppas ni blir bättre snart!



Ps: kolla upp om v. 10. =)



kram

2009-01-14 @ 19:08:54
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback