Ännu ett försök

Hur många gånger har jag inte sagt det och hur många gånger kommer jag att säga det.....måste skärpa mig med bloggen. Tror att anledningen till mitt bristande engagemang i att uppdatera bloggen är att jag är less på utseendet, är sugen på förändring. Men tills dess att jag gett mig själv en spark i häcken och försökt fixa till designen så ska jag verkligen försöka "stå ut" och uppdatera oftare.

Har just smaskat i mig en liten skål glass, Texas Pecan.... mums så gott!! Dagen har varit lugn, tog en sväng på McDonalds idag, enbart för att vi blev så förtjusta i de nya glasen som man får när man köper en plusmeny. Och efter det en sväng på ÖB. Jag hittar alltid något när jag är på ÖB, men jag måste säga att jag ska försöka bli bättre på att åka dit. Jag menar man tjänar ju faktiskt på att handla artiklar som skurmedel, sköljmedel, diskmaskinstabetter mm där. Det gäller bara att "samla" ihop så man kan köpa på sig ett lager när man åker dit. Nåja, jag är nöjd med vad jag "fyndade".


Bild lånad från McDonalds hemsida.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha ÖB och rusta är ställen man aldrig kommer tomhänt ifrån =)



kram söta du!

2009-06-12 @ 09:32:08
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hej!



Jag såg i Evelinas blogg att vill ha Spotify. På den här sidan finns gratisinbjudningar: slempa.com



Klicka på "Spotify invites" högst upp till vänster på sidan. Jag har fått mitt Spotify därifrån och det var hur enkelt som helst och fungerar perfekt. :) Sidan är säker! Tyvärr kan man inte ladda ner det med Explorer så hoppas du har en annan webbläsare (jag har Mozilla Firefox).



Lycka till & glad sommar!



2009-06-12 @ 10:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback