Äntligen

...kan jag också säga att jag sett "Twilight" och liksom alla andra jag pratat med om filmen måste jag säga att den var helt underbar. Kan inte sätta fingret på det men på något sätt är den väldigt olik alla andra filmer jag sett, på ett mycket mycket bra sätt. :) Jag och Fredrik såg den igår efter Neo somnat och som vanligt när man har en bra och spännande film så är aldrig en godispåse det bästa att ha på bordet. Omedvetet slinker en efter en godis ner tills man ligger men en smällfull mage och ångrar 2/3 av allt godis man ätit. ...jag menar det var ju lördag och lite godis måste man ju få äta. ;)


Kommentarer
Postat av: Paula

Klart att man måste få äta godis!! :D

2009-03-09 @ 08:53:07
URL: http://smatankarfranliten.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

såg den i söndags och SÅÅÅÅ bra den var! kan lätt se den om och om igen =)

kram

2009-03-25 @ 12:07:12
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback