Förr i tiden

Svårt att komma på något vettigt att skriva på den här bloggen då ens liv just nu handlar om grabben och eftersom han har en egen blogg blir denna lidande.

Nåja, något ska vi väl kunna komma på att skriva om....

Tja vi kan väl ta melodifestivalen, är lite sen att tycka till om det spektaklet men det är ju alltid något. Tidigare har jag tyckt det varit rätt skoj att följa melodifestivalens alla omgångar men i år såg jag första deltävlingen och en eller två låtar i finalen... På något sätt har charmen med tävlingen försvunnit helt och är inte längre rättvist för alla deltagare. Nu ska jag egentligen inte säga för mycket eftersom jag inte följt tävlingen i år men av det jag såg så förstod jag mig verkligen inte på röstningssystemet. Alla låtar var tillgängliga för röstning en viss tid, efter ett antal minuter tas de som fått minst röster bort och då går det bara att rösta på det som ligger i topp... Fattade jag det rätt? Och för att inte tala om det där med utmanare eller vad nu i hela friden det handlade om... Nä ska nog inte spekulera mer i den röran eftersom jag inte har något koll, men detta var något som gjorde att jag tappade suget för melodifestivalen i år.

Tacka vet jag förr i tiden.... Herregud, märks att man börjar "komma upp i ålder" om man låter en sådan fras yttra sig. *gulp*

Kommentarer
Postat av: Paula

Ja duu... Jag ser det som så att man blir klokare för varje dag som går och jag ser därför fram emot att bli äldre! ;)

Kram

2009-03-25 @ 11:09:59
URL: http://smatankarfranliten.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Taaack! Som jag har rotat runt för att hitta den. Tur du kommer som räddaren i nöden, för den är ju så bra! Förresten när kommer ni upp till påsk?? Vi ska också vara i dikanäs då :) Läängtar såå tills ja få träffa er alla tre!

KRAM

2009-03-25 @ 15:19:15
URL: http://whirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback