Några tips....

...om ni inte provat dem redan.

Tips nr 1: I dessa förkylningstider har jag försökt hålla mig fri från förkylning, har dock inte gått så bra, men mitt försök innefattade c-vitamin. Har aldrig riktigt gillat dom här brustabletterna som finns på rör men så såg jag en smak som verkade lovande och det blev jackpott! Friggs C-vitamin Exotisk är bara för god, lägger man tabletten i kallt vatten och låter den lösa upp sig påminner den om läsk, typ Fanta Exotic eller liknande. Jag gillar den skarpt!



Tips nr 2: Jag älskar choklad! Och när jag såg på tv-reklamen för nya Marabou Sensations så var jag ju bara tvungen att smaka. Min favorit av de två smakerna, Toffee Walnut och Yoghurt Raspberry, är den sistnämnda. Yoghurt Raspberry tycker jag har sån frisk och kittlande smak, fräsh liksom medan Toffee Walnut går bort. Kan tyvärr inte sätta fingret på vad det är med smaken som jag inte gillar, frustrerande.



Tips nr 3: Som jag skrev i ovanstående tips så älskar jag choklad och kan lika gärna tala om det igen. ;) Så då var jag ju även tvungen att prova Marabou Vinter. Vilken hit!! Älskar den, smakar pepparkaka och jag får en känsla av julafton när jag äter den. Ett måste att prova för er som inte gjort det än.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Inget slår dock Marabou sommar ;) haha.. Tyckte inte yoghurten var så god, det blev för lite chokladsmak ;)

2009-11-10 @ 09:56:44
URL: http://emelieewassberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag älskar också choklad och Yoghurt Rasberry :) Den är så himla goo ;)

2009-11-12 @ 11:11:03
URL: http://whirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback