Tillbaka till gamla vanor

Tja kan ju lugnt säga att det är lätt att gå tillbaka till gamla vanor....då talar jag om bloggen. Visst vill man hålla den uppdaterad och jag önskar jag vore lika duktig som vissa andra bloggar jag flitigt följer. Man får väl se det som att man har ett mål så kanske man kan bli lite duktigare i alla fall.

Vad har då hänt sen sist, ja det har ju gått ett tag sedan jag bloggade så det borde ju ha hänt mycket men när man sitter själv och ska fundera ut vad man haft för sig så kommer man inte på så mycket. Men få se nu....
Min dator kraschade för någon vecka sedan, bara en dag innan de nya datordelarna Fredrik hade beställt tills sin dator. Men fick ändå andan i halsgropen eftersom det var ett antar foton på Neo som jag inte lagt över till vår externa hårddisk, men duktig som Fredrik är fick han igång burken och jag fick sedan spara ner allt som vi ville ha kvar. Sedan satt han kväll efter kväll och bråkade med min dator, efter han plockat över sina gamla delar till min dator....den ville i alla fall inte starta men så tillsist. Han är bra duktig. =)

Jag har även hunnit ta mig en shoppingtur på stan då Neo var hos farmor. Åkte in rätt tidigt och strosade runt bland butikerna, hittade lite smått och gott. En skjorta, en lång stickad tröja/klänning, varma strumpbyxor, jeansleggings, lång topp/klänning....ja det var nog det jag hittade. Hade bestämt  mig för att inte köpa något åt Neo, oftast blir det ju att man shoppar åt honom istället, det finns ju så fina kläder och så tänker man att han behöver det och det osv. Men den här gången tittade jag inte ens.

Förra helgen kom min mamma hit på besök, jag och Neo steg upp i ottan och hämtade henne vid Gävle Bro där bussen stannade. Så fort Neo såg mamma sträckte han ut armarna och skulle direkt till henne. Medan hon var här har vi egentligen inte gjort så mycket. Hon hjälpte mig skicka upp lite grejer på vinden som vi inte behöver nere nu under vintern, vi va en sväng till Valbo en dag men i stort så har vi mest varit hemma.

Största nyheten är väl att jag igår åkte in till Gävle och tatuerade mig. =) Fick ju en tatuering av Fredrik när jag fyllde år och igår var det äntligen dags. Har ingen bild att bjuda på nu men återkommer med den senare.

Sen längtar jag till nästa fredag, den 13:de..... ;) Då jag ska till Anna för klippning och färgning, gissa om jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback