Citerar Joey Tribbiani

När jag gick genom Hemköp igår för att handla stötte jag på en stort lager av kakor. Tycker om kakor i alla de olika former och varianter så det är klart att min uppmärksamhet drogs mot dessa. Gissa vad det var?! Jo Ballerina Pepparkaka.... Använder mig av frasen Joey i tv-serien "Vänner" körde med i ett avsnitt: Ballerina - gott, Pepparkaka - gott (fast med det jag tycker är gott... ;) Man måste nog ha hängt med i "Vänner" för att fatta gissar jag.) I alla fall så var dom supergoda så är ni sugna på något gott att smaska på så testa dom här.


Mumma!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Trogen Vänner-fan som jag är, så fattar jag precis vad du menar!! :)



Kanske man måste testa kakorna då!

Kram

2009-10-10 @ 09:30:40
URL: http://entrollgummasvardag.blogg.se/
Postat av: Nalia

Hi! - I'm Italian and no...I cant speak swedish (I hope you understand English o.O). I love your blog because of the pics v



Punschrullar rocks! :Q__

2010-09-12 @ 02:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback