=)

Alldeles nyss ringde en av killarna från byggföretaget och dom kommer hit idag. Om jag förstod dem rätt så verkar det som att de kanske kommer börja riva idag. De pratade något om att kanske hämta golvet som vi bestämt oss för så jag håller verkligen tummarna för att de ska sätta igång nu. Visst har det väl funkat rätt bra med den tillfälliga lösning som vi har nu, men tala om att jag saknar diskmaskinen + att det känns aldrig som att man har riktigt städat hemma då det ser ut som det gör just nu. Sen känner man att det är en aning kallare där runt diskbänken eftersom det är ju typ öppet ner mot marken där. *brrrr* Måste bara börja fundera var vi ska ställa undan köksmöblerna då de håller på. Möjligtvis att vi får kasta ut det på altanen under tak eftersom det inte rymms i vardagsrummet... Får klura ut något. Men gissa om jag längtar!!!


Vårt fina golv.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback