Just ja...

...kom ju ihåg att jag fyllde ju faktiskt år för ett par dagar sedan...tro nu inte att jag fiskar efter gratulationer utan jag ville bara berätta om mina fina presenter. Eller den jag är mest stolt över är den jag fick av min underbara sambo. Gissa vad?! Tror inte ni kommer på det, men det var en tatuering! =) Har länge velat ha en och sedan vi fick Neo har jag varit fast bestämd om att tatuera hans namn någonstanns, men eftersom jag varit osäker på vars jag vill ha den så har det ännu inte blivit av. Men nu så hade Fredrik gjort slag i saken och bokat en tid samt betalat handpenningen så nu finns det ingen återvändo. ;)


Onsdag 4 nov kl 10:00...

Fick även ett par andra presenter som också var jättefina. =)

  
1. Reseväska av mamma och Roger
2. Ljuslykta med doftolja av Meit och Kenneth
3. Snö armband av Maria

  
1. Blommor från Therese, Christoffer och Kevin
2. Doftolja och ljuslyktor av Sonja och Lennart.
3. Svart kruka och plastblomma av Meit och Kenneth

Förutom detta fick jag även lite pengar från pappa, mormor och Fredrik föräldrar. Tack alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag köpte den ifrån Only :) Jag beställde den. Det finns hur mycket fina koftor som helst där :)

2009-09-02 @ 11:12:14
URL: http://emelieewassberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förresten, nu får du ju spana på snyggklas om det nu är han som ska tatuera dig ;)

2009-09-02 @ 12:57:27
URL: http://emelieewassberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback