Lite foton att bjuda på

Tänkte det börjar vara dags för en uppdatering på den här bloggen, är ju som sagt länge sedan, men det är bara att acceptera att det går lite segt på den fronten.

Jag och Neo har hunnit vara och hälsa på i Boliden hos mina föräldrar i 2 veckor, vi tog flyget upp den 10 augusti och kom hem den 25:e. Där har vi mest umgåtts med min mamma och hennes sambo samt pappa och han sambo, min turismklass hade klassfest så det har jag också hunnit med samt att träffa min allra goaste kompis Maria. Jo just det, vi hann ju med en tripp till fjällen också, hälsade på min mormor och fiskade lite. =)

Nu har vi varit hemma en vecka och nästa måndag börjar Neo på dagis, ska bli riktigt spännande.

Några bilder kan jag väl bjuda på också.

   
Allt från mammas trädgård.
1. Nån variant liljor.
2. Ett stentroll.
3. En akleja "svävar fritt".
4. En svamp gömmer sig bland blommorna.


  
1. Dikasjön i solnedgång.
2. Löv från ett pilträd.
3. Rönnbär mot himmlen.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilka underbara bilder! vad har du för kamera? eller det har du kanske skrivit nån gång till mig redan haha!?



kramar

2009-09-01 @ 09:53:59
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback